Karosa Citybus © Majkl |
Zabudovanie menšieho motora Iveco umožnilo znížiť podlahu aj v zadnej časti, takže Citybus Euro 3 je kompletne nízkopodlažný.
Autobus je lakovaný v bystrickej farebnej schéme. Je vybavený transparentami BUSE DOT LED,
vnútorný transparent ani hlásenie nie je aktivovaný. Pri súčasnom nastavení dokáže zobraziť len
číslo linky a cieľovú zastávku.
Vodič má oddelenú kabínu, dvere má tradične spoločné s cestujúcimi.
Sedadlá sú škrupinové Vogel.
Štandardne premávajú na linke 80, ktorá je určená hlavne na dopravu menej mobilných občanov. Druhé vozidlo bolo najskôr nasadené na linke 25, neskôr na linke č. 26. Od 3.1.2005 bol na linke č. 20, od 1.3. na linke obnovenej č. 42.
Rozmery: | 11 990 x 2 500 x 2 924 mm |
Nástupná výška podlahy: | 320 mm |
Motor: | Iveco Cursor F2BE 0682D, radový 6-valec naftový, preplňovaný turbodúchadlom s priamym vstrekovaním, chladený kvapalinou, 7 800 ccm, 180 kW / 2050 rpm, 1100 Nm / 1080 - 1500 rpm |
Prevodovka: | Voith D 851.3, 3 - stupňová automatická |
Maximálna rýchlosť: | 75 km/h |
Počet miest na sedenie: | 30+69 |
Ev. č. | EČV | Dátum výroby | Dátum zaradenia | Poznámka |
---|---|---|---|---|
867 | BB 867BA | 12/2001 | 1/2002 | 80/1 |
868 | BB 868BA | 12/2001 | 1/2002 | 42/1 |