ŠM 11 © Petr Hoffman |
Oplechovanie je z oceľového plechu, spodná bočnica a strecha sú z hliníkového plechu. Predné dvere sú skladacie 3-dielne, stredné a zadné dvere 4-dielne. Všetky elektropneumaticky ovládané z miesta vodica. Rázvor bol skrátený aby sa zväčšil previs vpredu a vzadu kvôli umiestneniu predných a zadných dverí pri lepšej manévrovateľnosti vozidla. Prvé série mali zadnú nápravu Leyland. Nad ňou bola mierne zvýšená podlaha. Neskôr sa už používala tradičná Rába.
Posledné autobusy tohto typu dojazdili už v 80-tych rokoch.
Rozmery: | 10 985 x 2 500 x 2 955 mm |
Motor: | prvé série: LIAZ ML 630, 11 150 cm3, 132,4 kW / 2150 rpm, 690 Nm / 1300 - 1400 rpm LIAZ ML 634, 11 946 cm3, 147,1 kW / 2000 rpm, 800 Nm / 1400 rpm |
Prevodovka: | Praga 2M70 automatická 2-stupňová |
Počet miest: | 31+59 (model 1608) 29+59 (model 1620) |