rok | autobusy | minibusy | trolejbusy | spolu |
---|---|---|---|---|
2008* | 2 091 216,89 | 298 745,27 | 1 334 395,54 | 3 724 357,70 |
2009 pôvodne* | 1 360 950,67 | 265 551,35 | 962 623,65 | 2 589 125,67 |
navýšenie | 470 875,00 | - | - | 470 875,00 |
2009 čerpanie | 1 831 826,00 | 243 422,00 | 984 753,00 | 3 050 890,00 |
2010 rozpočet | 1 524 265,00 | 249 618,00 | 881 631,00 | 2 655 514,00 |
2010 čerpanie | 1 946 112,00 | 249 618,00 | 1 081 631,00 | 3 277 361,00 |
2011 rozpočet | 1 760 810,00 | 550 000,00 | 1 660 000,00 | 3 970 810,00 |
2012 rozpočet | 2 050 000,00 | 125 000,00 | 1 550 000,00 | 3 725 000,00 |
Rozpočet na rok 2010 bol vyčerpaný na 123,42 %. Toto čerpanie bolo tvorené príspevkom na bežné výdavky autobusovej dopravy a na úhradu straty, ktorá vznikla pri výkone autobusovej dopravy v zmysle zmluvy o výkone dopravy vo verejnom záujme č. 490/2005/RDKS v znení neskorších dodatkov v sume 1 944 077 € a úrokom z omeškania dlžnej sumy vo výške 2 035 Eur v zmysle notárskej zápisnice NZ 35508/2010. V zmysle zmluvy o výkone vo verejnom záujme č. 127/2008/KV-VP bol Dopravnému podniku Mesta Banská Bystrica, a.s. poskytnutý bežný príspevok na prevádzku trolejbusovej dopravy v sume 881 631 Eur. V roku 2010 bol uhradený nedoplatok za rok 2009 vo výške 200 000 €.
V priebehu roka 2011 bola navýšená dotácia na autobusovú dopravu o 70 810 €. V nadväznosti na Zmluvu o výkone vo verejnom záujme číslo 490/2005/RDKS uzavretú medzi Mestom Banská Bystrica a Slovenskou autobusovou dopravou a.s. Zvolen, v zmysle Dodatku č. 2, článok V, odst. 6 preukázaná strata z poskytovania výkonov vo verejnom záujme v MDH Banská Bystrica presiahla za obdobie apríl – jún 2011 výšku mesačných platieb poskytovaných zo strany mesta o viac ako 10 %, Mesto Banská Bystrica ako objednávateľ výkonov vo verejnom záujme je zaviazaný takto vzniknutý rozdiel doplatiť dopravcovi do 120 dní po doručení oznámenia dopravcu o vzniku tejto skutočnosti, t. j. do 21. 11. 2011. Notárskou zápisnicou č. NZ 35508/2010 zo dňa 01.10.2010 sa Mesto Banská Bystrica zaviazalo platiť mesačne dohodnutý úrok z omeškania, ktorý je pre rok 2011 vo výške 8 142 €. Stratu dosiahnutú z výkonu dopravy vo verejnom záujme za rok 2006 v celkovej výške 814 147 eur splácalo Mesto Banská Bystrica v roku 2010 v pravidelných mesačných splátkach vo výške 33 922 €. Z dôvodu nepravidelných príjmov a nedostatku finančných prostriedkov na účtoch Mesta v priebehu roka bol so Slovenskou autobusovou dopravou Zvolen, a.s. dohodnutý odklad splácania zostatku neuhradenej straty vo výške 407 064 €. Splácať sa začne počnúc 01.01.2012, do tohto dňa sa z uvedenej sumy platí úrok z omeškania vo výške 2 % p.a. zo zostatku straty (t.j. 8 142 eur ročne).
V roku 2012 je sa dotácia na autobusovú dopravu skladá z dotácie 1 500 000 € a doplatku straty za predchádzajúce roky vo výške 550 000 €. S minibusovou dopravou sa už nepočíta a suma 125 000 € je polovica predpokladanej straty za minulé roky. Zvyšok má byť uhradený v roku 2013. Dotácia na trolejbusovú dopravu zahŕňa aj úhradu 300 000 € za straty z minulých rokov.
Dotácie 2006 - 2009 v Sk
rok | autobusy | minibusy | trolejbusy | spolu |
---|---|---|---|---|
2006 | 31 000 000 Sk | 0 | - | 31 000 000 Sk |
2007 pôvodne | 25 320 000 Sk | 0 | 14 680 000 Sk | 40 000 000 Sk |
doplatok* | 14 680 000 Sk | - | - | 14 680 000 Sk |
2007 spolu | 40 000 000 Sk | 0 | 14 680 000 Sk | 54 680 000 Sk |
2008 pôvodne | 20 500 000 Sk | 4 000 000 Sk | 20 200 000 Sk | 44 700 000 Sk |
1. navýšenie | 11 500 000 Sk | - | 15 000 000 Sk | 26 500 000 Sk |
2. navýšenie* | 31 000 000 Sk | 5 000 000 Sk | 5 000 000 Sk | 41 000 000 Sk |
2008 spolu | 63 000 000 Sk | 9 000 000 Sk | 40 200 000 Sk | 112 200 000 Sk |
2009 pôvodne | 41 000 000 Sk | 8 000 000 Sk | 29 000 000 Sk | 78 000 000 Sk |
2009 čerpanie | 55 185 590 Sk | 7 333 331 Sk | 29 666 689 Sk | 91 911 112 Sk |
rok | prevádzková dotácia | kapitálová dotácia | spolu v tis. Sk |
---|---|---|---|
2004 | 88 214 | 29 200 | 117 414 |
2005 | 74 684 | 28 260 | 102 944 |
2006 | 72 000 | 8 232 | 80 232 |
2007 | 82 300 | 12 000 | 94 300 |
2008 | 78 200 | 0 | 78 200 |
MAD Nitra: Rok 2009 - 3 104 155 eur (celá suma bola uhradená) Rok 2010 – 3 209 396 eur (z tejto sumy mesto zatiaľ hradilo len 1 759 320 eur) Rok 2011 - 1 550 000 eur (to sú náklady k 22. júnu, suma už bola uhradená)
Mesto Martin dotovalo v roku 2005 MHD sumou 12 mil. Sk, neskor by to mal byt dvojnasobok z dovodu uplnej obnovy vozoveho parku.
V Malackach 11. decembra 2005 MHD zastavili, obnovila sa po dohode o dotaciach. Na rok 2006 by malo na 7 liniek postacovat 400 000 Sk.
MHD | dotacia 2004 | dotacia 2005 | ||
---|---|---|---|---|
prevadzkova | investicna | prevadzkova | investicna | |
B. Bystrica | 55 mil. Sk | 29,1 mil. Sk | 18 + 35 mil. Sk | |
Nitra |   | - | 50+2 mil. Sk | |
Presov | 77 mil. Sk | 43 mil. Sk | 62,54 mil. Sk | 10 + 20* |
Zilina | 86,38 mil. Sk | 29,2 mil. Sk | 86,38 mil. Sk |   |
Bratislava | 1 054,32 mil. Sk | 393 mil. Sk | 1 085 mil. Sk | 398,1 mil. Sk |
Kosice | cca 450 mil. Sk | 434 mil. Sk |   |
Mesto Nitra uz s SAD podpisalo zmluvu, 2 miliony pridaju obce. Nitra vsak stale spekuluje a snazi sa znizit objem poskytnutej dotacie. Presov a Zilina predbezne schvalili zhruba rovnaku sumu ako bola v roku 2004.
Bratislava okrem dotacie oddlzuje DPB za rok 2003 sumou 118 mil. Sk.
V Banskej Bystrici nakoniec na mimoriadnom MsZ schvalili podmienky pre poskytnutie dotacie.
Naoko bola dotacia rovnaka ako v roku 2004, ale 35 mil. Sk z nej tvorila dotacia na vozidla, "zhodou okolnosti" rovnaka ako
platba SAD mestu za prenajom mestskeho majetku (autobusy, 2 trolejbusy, trate).
Kedze vacsina tohto majetku patri mestskej MHD BB a.s., mesto si ho prenajalo za symbolicku 1 Sk.
Rok | zakon o SR | MHD B. Bystrica | DP Bratislava | DPM Kosice | DPM Presov | DPM Zilina | Spolu SR v mil Sk | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
bezne | invest | spolu | bezne | invest | spolu | bezne | invest | spolu | bezne | invest | spolu | bezne | invest | spolu | bezne | invest | spolu | ||
2004 | 598/2003 | 54,52 | 29,1 | 83,62 | 726,52 | 220,3 | 946,82 | 211,99 | 175 | 386,99 | 66,09 | 35,6 | 101,69 | 61,38 | 29,2 | 90,58 | 1.120,5 | 489,2 | 1.609,7 |
2003 | 750/2002 | 52,07 | 29,1 | 81,17 | 694,12 | 220,3 | 914,42 | 202,54 | 175 | 377,54 | 63,14 | 35,6 | 98,74 | 58,63 | 29,2 | 87,83 | 1.070,5 | 489,2 | 1.559,7 |
2002 | 586/2001 | 50,8 | 29,1 | 79,9 | 677,2 | 220,3 | 897,5 | 197,6 | 175 | 372,6 | 61,6 | 35,6 | 97,2 | 57,2 | 29,2 | 86,4 | 1.044,4 | 489,2 | 1.533,6 |
2001 | 472/2000 | 47 | 27 | 74 | 627 | 204 | 851 | 183 | 162 | 345 | 57 | 33 | 90 | 53 | 27 | 80 | 967 | 453 | 1.420 |
2000 | 372/1999 | 43,7 | 25,3 | 69 | 585 | 190 | 775 | 171 | 151,5 | 322.5 | 53,3 | 30,7 | 84 | 49,5 | 25 | 74.5 | 902,5 | 422,5 | 1.325 |
1999 | 63/1999 | 39,3 | 18,5 | 57,8 | 528 | 164,7 | 692,7 | 155 | 131,7 | 286,7 | 48 | 25,7 | 73,7 | 44,9 | 24 | 68,9 | 815,2 | 364,6 | 1.179 |
1998 | 375/1997 | 39,3 | 18,5 | 57,8 | 456,4 | 236,3 | 692,7 | 155 | 131,7 | 286,7 | 48 | 25,7 | 73,7 | 44,9 | 24 | 68,9 | 743,6 | 436,2 | 1.179,8 |
1997 | 386/1996 | 39,3 | 18,5 | 57,8 | 434,7 | 236,3 | 671 | 147,6 | 131,75 | 279,35 | 40,85 | 19,65 | 60,5 | 41,85 | 69,3 | 111,15 | 704,3 | 475,5 | 1.179,8 |
1996 | 304/1995 | - | 434,7 | 186,3 | 621 | 147,6 | 81,75 | 229,35 | 40,85 | 19,65 | 60,5 | 41,85 | 19,3 | 61,15 | 665 | 307 | 972 | ||
1995 | 58/1995 | - | 434,7 | 165,8 | 600,5 | 147,6 | 70,85 | 218,45 | 40,85 | 15,35 | 56,2 | 41,85 | 55 | 96,85 | 665 | 307 | 972 | ||
1994 | 325/1993 | - | 414 | 174 | 588 | 124 | 53 | 177 | 37 | 13 | 50 | - | 575 | 240 | 815 | ||||
1993 | 14/1993 | - | x | x | x | - | 880 | 430 | 1.310 |
Prvy krat sa dotacie spominaju v zakone o statnom rozpocte v roku 1993, rozdelenie medzi jednotlive mesta v nom nebolo uvedene. Celkova suma sa zda neskutocna. Navyse pri vtedajsich cenach vozidiel a inych vstupov. Sucasny sposob rozdelovania dotacii zacina v roku 1994. V roku 1995 pribudol DPMZ, zvysna suma sa valorizovala. V dalsom roku ostala suma rovnaka, len cast investicnej dotacie Ziline (zrejme na trolejbusy) sa prerozdelila medzi ostatne mesta. Bezne dotacie zostali na rovnakej urovni aj v roku 1997, pribudla Bystrica, na investicie sa "rozsafne" pridali okruhle sumicky Ziline, Bratislave a Kosiciam (po 50 mil. Sk). Vo volebnom roku 1998 ostali rovnake celkova suma aj dotacia pre BB. Zilinskych 50 mil (asi zas trolejbusy) sa rozdelilo medzi ostatne mesta. Ziline a Presovu vzrastli obe dotacie, Blave a Kosiciam len prevadzkova. Nova vlada sa nenamahala a zachovala dotacie aj v roku 1999. Bratislave sa zmenil pomer beznych a investicnych dotacii. Na rok 2000 napravila deformaciu voci BB (ktora od roku 1997 radikalne obnovovala vozovy park) a zacala pravidelne valorizovat dotacie.
Po vyraznom znizeni dotacie oproti roku 1991 bola dotacia pre MHD v BB v roku 1992 42,8 mil. Kcs, v roku 1993 22,7 mil. Sk (pri 5,026 mil. km), v roku 1994 17,8 mil. Sk (po obmedzeni 4,593 mil. km). V roku 1995 BB mala prevadzkovu dotaciu 22,60 mil. Sk a investicnu 2,50 mil. Sk, v roku 1996 14,40 mil. Sk len prevazdkova dotacia.
DP Presov ma okrem mesta aj licenciu na MHD v okolitych obciach, ktore potom tiez prispievaju na MHD na svojom uzemi.
Mesto Banska Bystrica na zaklade verejnej sutaze uzavrelo na rok 2003 zmluvu s BBDS o bezplatnej preprave drzitelov Janskeho plakety
v okrese, o doprave do CMZ (linka 100/Citybus) a bezplatnej preprave kocikov so sprievodcom. Cena je 1 485 900, resp 350 000 Sk s DPH.
Takisto to plati aj pre rok 2004. Zmluva c. 296/2003/RDKSD znie na 1 500 000 Sk, Zmluva c. 297/2003/RDKS na
350 000 Sk vratane DPH. Zdroj VVO 165/2003.
podnik | Sk na osobu | celkovo | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
dotacia | trzby | naklady | strata** | cestujuci** | naklady | HV | |
DP Bratislava | 4,25 Sk | 4,21 Sk | 9,52 Sk | 1,06 Sk | 221 mil. | 2 105 mil. Sk | - 89 mil. Sk |
DPM Kosice | 2,55 Sk | 4,44 Sk | 8,65 Sk | 1,66 Sk | 93 mil. | 803 mil. Sk | * |
DPM Presov | 2,35 Sk | 3,24 Sk | 6,51 Sk | 0,92 Sk | 33 mil. | 214,8 mil. Sk | * |
DPM Zilina | 3,53 Sk | 4,68 Sk | 9,45 Sk | 1,24 Sk | 23 mil. | 219,4 mil. Sk | * |
B. Bystrica | 2,13 Sk | 5,13 Sk | 7,33 Sk | 0,07 Sk | 24 mil. | 175,3 mil. Sk | * |
SAD Nitra | 1,02 Sk | 5,60 Sk | 7,38 Sk | 0,76 Sk | 21 mil. | 156,5 mil. Sk | * |
Vidiet jasny rozdiel medzi MHD, ktore prevadzkuju podniky SAD (Nitra, BB) - maju relativne nizke naklady a vysoke trzby na cestujuceho. Vsetky podniky jednoznacne precnieva DPM Presov. Za malo penazi vela muziky. Ma najnizsie cestovne z porovnavanych podnikov (8 Sk). Dotacie zahrnaju aj beznu dotaciu od mesta, nie je zaratana kapitalova dotacia.
podnik | aktiva | c. zdroje | vyroba | prid. hod. | odpisy | hosp. vysledok | vestnik |
---|---|---|---|---|---|---|---|
rok 1999 | |||||||
DPM Presov | 369 432 | 197 532 | 102 455 | 36 179 | - 9 736 | 19/01 | |
rok 2000 | |||||||
DP Bratislava | 5 286 229 | 3 834 027 | 891 823 | -42 866 | -86 816 | 2/02 | |
DPM Kosice | 833 463 | 65 024 | 383 250 | 140 978 | 93 721 | -70 780 | 22/01 |
DPM Presov | 375 243 | 176 990 | 107 255 | 35 372 | 44 043 | -16 967 | 34/01 |
rok 2002 | |||||||
DP Bratislava | 5 784 698 | 3 921 126 | 951 755 | -37 893 | -89 990 | 76/03 | |
DPM Kosice | 984 979 | 41 532 | 430 088 | 142 578 | 124 789 | -58 184 | 47/03 |
DPM Presov | 392 178 | 144 218 | 107 783 | 30 436 | 41 516 | - 1 516 | 88/03 |
podnik | aktiva | zavazky | vyroba | prid. hod. | odpisy | HV | vestnik |
---|---|---|---|---|---|---|---|
rok 2003 | |||||||
DP Bratislava | 6 021 252 | 4 463 763 | 974 548 | - 56 372 | - 131 008 | 249/05 | |
DPM Presov | 395 274 | 139 086 | 109 710 | 27 535 | 50 035 | - 9 771 | 214/05 |
DPM Zilina | 167 095 | - 12 543 | 122 219 | 11 400 | 41 233 | - 8 006 | 266/05 |
rok 2004 | |||||||
podnik | aktiva | zavazky | vyroba | prid. hod. | odpisy | HV | vestnik |
DP Bratislava | 6 524 806 | 4 759 815 | 988 980 | - 123 772 | 10 281 | - 146 028 | 249/05 |
DPM Kosice | 1 067 117 | 90 776 | 397 458 | 108 642 | 152 110 | - 51 268 | 140/06 |
DPM Presov | 401 586 | 127 196 | 120 630 | 33 108 | 49 614 | 2 306 | 214/05 |
DPM Zilina | 172 717 | - 20 229 | 121 183 | 16 650 | 37 265 | - 3 820 | 266/05 |
rok 2005 | |||||||
podnik | aktiva | zavazky | vyroba | prid. hod. | odpisy | HV | vestnik |
DP Bratislava | 3 432 970 | 543 409 | 1 004 488 | - 122 749 | 366 726 | - 181 763 | 197/06 |
DPM Kosice | 977 798 | 86 158 | 381 731 | 66 300 | 162 648 | - 36 073 | 140/06 |
DPM Presov | 324 778 | 30 165 | 126 553 | 24 509 | 44 664 | - 3 459 | 189/06 |
DPM Zilina | 180 512 | - 25 576 | 129 197 | 54 478 | 36 616 | 724 | 183/06 |
rok 2006 | |||||||
podnik | aktiva | zavazky | vyroba | prid. hod. | odpisy | HV | vestnik |
DPM Kosice | 900 097 | 104 144 | 381 900 | 3 768 | 149 705 | - 20 445 | 94/07 |
DPM Presov | 328 761 | 20 476 | 131 849 | 28 690 | 36 499 | 1 905 | 202/07 |
DPM Zilina | 247 852 | 81 590 | 130 971 | 48 663 | 42 388 | - 59 002 | 18/08 |
rok 2007 | |||||||
podnik | aktiva | zavazky | vyroba | prid. hod. | odpisy | HV | vestnik |
DPM Kosice | 1 020 517 | 297 208 | 418 832 | 36 915 | 116 775 | - 28 047 | 198/08 |
DPM Presov | 360 718 | 30 052 | 136 064 | 20 298 | 33 854 | 1 900 | 18/09 |
DPM Zilina | 244 123 | 62 449 | 122 470 | 43 217 | 51 768 | 252 | 49/09 |
Zavod MHD BBDS dosiahol za rok 2001 zisk 600 tisic Sk, co je zlepsenie o 1,29 mil. Sk. Vynosy 207,17 mil, naklady 206,55 mil, trzby tvorili 76% nakladov, dotacie pokryli 26%.
DPMZ ten isty rok zisk 480 tisic Sk, vynosy 209,6 mil, naklady 209,1 mil, trzby 117 mil (56%). dotacie 30%, od mesta
27,75 mil (14%) na premavku 56 autobusov a 39 trolejbusov.
rok | aktiva | zavazky | trzby | prev. vynosy | odpisy | prev. naklady | zisk | vestnik |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2004 | 3 483 199 | 3 867 384 | 1 045 656 | 2 219 372 | 1 789 | 2 314 164 | - 105 817 | 12/07 |
2005 | 3 374 725 | 3 752 005 | 1 058 483 | 2 258 284 | 11 516 | 2 408 291 | - 157 173 | 12/07 |
2006 | 4 014 432 | 3 872 545 | 1 083 539 | 2 338 536 | 16 116 | 2 543 057 | - 197 962 | 10/08 |
2007 | 3 447 960 | 3 126 248 | 1 081 096 | 2 499 188 | 20 359 | 2 555 490 | - 72 465 | 83/09 |
rok | aktiva | uvery | vyroba | pridana hodnota | odpisy | zisk | vestnik |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2003 | 120 548 | 0 | 10 544 | 10 415 | 23 645 | 4 795 | 171/05 |
2004 | 134 049 | 0 | 8 272 | 8 081 | 25 985 | 807 | 171/05 |
rok | aktiva | zavazky | vyroba | prid. hod. | odpisy | HV | vestnik |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2005 | 102 119 | 260 | 1 306 | - 127 | 27 712 | - 5 994 | 227/07 |
2006 | 98 073 | 4 197 | 21 764 | 20 219 | 23 845 | 12 557 | 227/07 |
2007 | 81 531 | 15 918 | 23 929 | - 5 752 | 22 546 | - 11 959 | 027/09 |
2008 | 69 327 | 18 149 | 38 671 | - 24 508 | 19 392 | - 24 895 | 188/09 |
prijemca | poskytovatel | forma | ucel | suma |
---|---|---|---|---|
DPM Ziliny | Mesto Zilina | dotacia | doprava | 25 000 000 |
DPM Kosice | Magistrat mesta Kosice | dotacia | doprava | 41 000 000 |
SAD Nitra | Mestsky urad Nitra | dotacia | doprava | 3 000 000 |
ukazovatel\rok | 1995 | 1996 | 1997 | 1998 | 1999 | 2000 | 2001 | 2002 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
prepravene osoby v tis. spolu | 515 593 | 543 200 | 527 622 | 509 862 | 485 472 | 404 500 | 373 269 | 369 731 |
trolejbusy | 241 | 261 | 250 | 222 | 234 | 229 | 240 | 247 |
prepravene osoby v tis | 50 927 | 71 700 | 74 020 | 76 375 | 71 934 | 66 300 | 53 167 | 53 327 |
miestokilometre v mil | 730 | * | 796 | 993 | 1 040 | * | ||
elektricky | 399 | 390 | 379 | 373 | 371 | 371 | 367 | 341 |
prepravene osoby v tis | 146 230 | 143 300 | 139 668 | 126 488 | 117 714 | 95 500 | 98 719 | 98 127 |
miestokilometre v mil | 1 916 | * | 1 301 | 1 942 | 1 888 | * | ||
autobusy | 1009 | 968 | 942 | 932 | 898 | 867 | 862 | 887 |
prepravene osoby v tis | 318 436 | 328 300 | 313 974 | 306 999 | 295 824 | 242 700 | 221 383 | 218 277 |
miestokilometre v mil | 4 089 | * | 3 146 | 4 489 | 4 638 | * | ||
trolejbusy v BB | 34 | 34 | 34 | 35 | 36 | 36 | 36 | 36 |
prepravene osoby v tis | 10 667 | 15 404 | 14 284 | 12 524 | 11 959 | 9 853 | 8 332 | 7 374 |
Pocet cestujucich neustale klesa. Za cele obdobie stupol len pocet cestujucich v trolejbusoch, ale efekt rozsirovania trati bol len docasny a napriek narastu kilometrov klesa vytazenost.
MHD | vykony km | naklady | dotacia | naklady na km |
---|---|---|---|---|
B. Bystrica | 4,88 mil. | 205,6 mil. | 47 mil. | 42 Sk |
MHD | vykony km | naklady | dotacia | naklady na km |
---|---|---|---|---|
B. Bystrica | 4,81 mil. | 205,6 mil. | 50,8 mil. | 43 Sk |
Nitra | 4,07 mil. | 148,5 mil. | 16,4 mil. | 37 Sk |
Zilina | 4,31 mil. | 219,3 mil. | 82,2 mil. | 51 Sk |
MHD | vykony km | naklady | dotacia | naklady na km |
---|---|---|---|---|
B. Bystrica | 4,48 mil. | 194,0 mil. | 52 mil. | 43 Sk |
Nitra | 4,05 mil. | 156,4 mil. | 24,8 mil. | 39 Sk |
Zilina | 4,23 mil. | 245,3 mil. | 82,2 mil. | 58 Sk |
MHD | vykony km | naklady | dotacia | naklady na km |
---|---|---|---|---|
B. Bystrica | 4,3 mil. | 215 mil. | 55 mil. | 49,8 Sk |
Nitra | 3,8 mil. | 161 mil. | 44,4 mil. | 42,4 Sk |
Presov | 74 mil. | ** | ||
Zilina | 3,9 mil | 241 mil. | 86,4 mil. | 62,5 Sk |
MHD | vykony km | naklady | dotacia | naklady na km |
---|---|---|---|---|
B. Bystrica | 3,85 mil. | 210,7 mil. | 52,5 mil. | 54,7 Sk |
Zilina | 3,67 mil. | 237,5 mil. | 74,7 mil. | 64,7 Sk |
MHD | výkony v km | počet osôb | tržby v Sk | náklady v Sk | dotácia v Sk | náklady na km |
---|---|---|---|---|---|---|
B. Bystrica | 4 025 000* | 11 675 000 | 90 758 000 | 239 159 000 | 112 894 000 | 59,40 Sk |
Nitra | 3 952 000 | 15 557 000 | 112 062 000 | 193 821 000 | 89 512 000 | 49,00 Sk |
Prešov | 5 022 000 | 34 939 000 | 150 954 000 | 281 046 000 | 108 687 000 | 56,00 Sk |
Žilina | 3 530 000 | 13 224 000 | 110 945 000 | 223 694 000 | 89 797 000 | 63,40 Sk |