|  MB Vario © Kami | 
Karoséria je lakovaná na bielo, nárazníky a blatníky sú sivé. BB 512AT spodok vozidla modrý a tiež modré záclonky na oknách. Jednokrídlové dvere sú umiestnené v predu a vzadu za nápravou. Vodič má samostatné dvere. Sedadlá sú usporiadané 2+1 v piatich radoch. Na ľavej strane sú dve sedadlá, na pravej po jednom. V zadnej časti v priestore pre kočík sú oproti sebe 2+1 sklopné sedadlá. Vďaka úzkym dverám je umenie dostať dnu kočík bez oškretia.
Český výrobca SOR Libchavy na základe úspechu modelu C7.5 uviedol na trh v roku 2000 aj C9.5. Je to krátky medzimestský autobus. V roku 2000 ešte v tendri na dodávku malokapacitných autobusov pre SAD neuspel, ale pri zmenených podmienkach v roku 2001 ako jediný zúčastnený uspel. Jeden takýto voz kúpila BBDS aj pre MHD. Komplet biely náter s nálepkou znaku mesta, predná a zadná maska pripomína Karosu 900 (SOR bol skôr). Jednoprúdové vyklápacie dvere v prednej časti a v strede. Autobus bol preradeny do prímestskej dopravy
| Rozmery: | 9 520 x 2 480 x 2 950 mm | 
| Motor: | Iveco 8065.45 Euro 2, 152 kW / 2700 rpm,660 Nm | 
| Prevodovka: | 6 - stupňová mechanická | 
| Maximálna rýchlosť: | 100 km/h | 
| Počet miest: | 34+27 | 
| Rozmery: | 7 210 x 2 206 x 2 850 mm | 
| Maximálna rýchlosť: | 100 km/h | 
| Motor: | Mercedes-Benz OM 904 LA, radový štvorvalec 100 kW / 2000 rpm, 520 Nm / 1450 rpm, 4 249 cm3 | 
| Prevodovka: | Mercedes-Benz M3, mechanická , 5-stupňová plne synchronizovaná | 
| Počet miest: | 18+22 | 
| EČV | rok výroby | zaradenie | poznámka | 
|---|---|---|---|
| BB 284AT | 2000 | 10/2000 |   | 
| BB 409AT | 2000 | 10/2000 |   | 
| BB 512AT | 2000 | 2/2001 |   |